Friday 7 October 2011

Short Trip to Cherating Pt 1

Last 16 September, aku dan hubby berjaya buat short trip+short honeymoon ke Cherating, Pahang
Setelah sekian lama aku nak ke timur semenanjung, (tak sedar diri sendiri pun orang timur)
finally masa cuti 1Malaysia tuh, aku berjaya keluar dari kesibukan KL (=
Niat nak melawat one of my best buddy, Dr Izati berjaya juga

Kami gerak around 11 pagi dari KerinchiVille tuh
agak lewat as my hubby kepenatan malam semalamnya baru sampai dari Kuching
then besoknya aku suh dia drive lak ke Kuantan
dengan GPS telefon dari my colleague, Huda
aku berjaya sampai around 2pm kat Cherating setelah becampur sesat+berhenti sana sini

Aku stay di Eastana Beach Resort, Cherating
Made my booking through booking.com
Stay di budget resort pun tak kisah la
Hotel-hotel yang glamour kt Cherating semuanya fully booked
Maybe sebab cuti 1Malaysia & aku pun buat late booking
3 hari nak pergi baru buat tapi nasib yang ni available

yang atap biru kat belakang tuh reception counter

My hubby buat searching and he said ramai complaint xbest
Aku cakap tak apa la
Lain orang, lain opinionnya, kita cuba dulu
Well, masa aku sampai tuh, I was so excited
Not bad as what I thought
Nasib aku tak cancel booking resort nih
Harga resort RM 120/night excluding 6% gov tax
So ok lah kan
Will update the resort photos later

No comments:

Post a Comment