Tuesday 6 March 2012

Colorful Owl

Sebenarnya hasil dah lama dapat tapi tak sempat nak update kat sini
Last 2 weeks, sementelah (ada ke ayat ni) students cuti semester,
pensyarah pun kira cuti jugak la nye kan.
cuti dari mengajar je pun, tapi masih hadir ke kerja.
So unit aku ni semua tengah angau jahit kain-kain felt.
Aku pun saje la try-try jahit 1 benda ni setelah dipujuk berkali-kali

taraaaaa.....inilah hasilnya. Owl.

Sebenarnya banyak la boleh jahit menggunakan kain felt ni
Kalau google tu, berlambak bentuk-bentuk cute
Aku rasa memang trend sekarang orang tengah buat felt.
Jual macam-macam bentuk.
Aku tak tahu nak buat apa dengan owl ni.
Nak wat keychain besar sangat. Last-last letak gitu je atas meja.
Kalau buat giveaway, agak-agak orang suka tak?

Aku tak buat shape sendiri. Memang tipu la kalau aku pandai jahit terus jadi Owl ni.
Aku tiru jahit melalui web ni la. Click Here
Masa nak jahit tu memang perlukan kesabaran tapi bila tengok hasil yang dah siap
sangat puas hati. Bole mengisi masa lapang juga.
Sesiapa nak cuba tu, tak perlu tunggu-tunggu.
Mula dari sekarang. Sangat sesuai untuk bagi gift masa kenduri kahwin, cukur jambul, party, etc.

No comments:

Post a Comment