Monday 10 September 2012

Borneo Oasis Wellness at Hilton Kuching

Last Friday, aku dengan hubby dah buat reservation kat Borneo Oasis ni
Aku beli melalui Groupon dengan harga RM 98 for 2 person
Kira treat aku untuk diri sendiri & hubby
The package including Foot Scrub, Body Massage & Facial treatment for 2 Hrs
Murah dan berbaloi la kan dengan tempat macam tu

 Waiting Area. Pics credit to Groupon



Masa sampai tu, tunjuk je groupon voucher, terus dorang bawak kami ke Waiting Area
Memula minum ginger tea dulu sementara menuggu dorang buat preparation
Then aku masuk bilik lain, hubby masuk bilik lain. Aku dah informed awal-awal yang kami datang laki bini. Tak best la nanti yang perempuan pulak urut laki aku. Kang aurat namanya tu.

Ini pic yang aku sempat snap


Masa treatment tu, memang syok la. Siap tertidur tidur lagi. Bilik hubby boleh dengar lagi dia urut-urut, ketuk-ketuk badan laki aku. Semangat betul therapist dia buat kerja. After 2Hrs, dorang bagi minum sekali lagi sebelum kami balik. Hubby keluar je muka berseri-seri & happy. Katanya best. 

Yang aku suka juga sebab dorang tak ada promote-promote produk ke apa. Nanti boleh la pergi lagi kalau ada promotion. Kalau nak try without promotion tu, harga per package is RM400. Memang tak la kan. So, sesiapa yang nak try massage kat sini, boleh la cuba.

No comments:

Post a Comment