Wednesday 27 July 2011

Aroma Bilik

Last weekend, masa aku tengah lepak-lepak ngan hubby kt mamak Bangsar
ada salesgirl ni jual aromaterapi bilik
aku ni memang no 1 kalau bab wangi-wangi ni
so aku pun beli & memang wangi la bilik aku sekarang

ni produknya

ada banyak scents
ada ocean, berries, apple, sandalwood, jasmine, red rose & lavender
sebotol RM 20 for 50ml
aku beli scents berries & apple
sangat-sangat la puas hati
nasib aku tak borong semua scents tuh

cara nak guna pula, just letak lidi-lidi tu dalam balang minyak,
then terbalikkan lidi basah ke atas, celup lidi kering ke dalam botol
then biarkan dalam bilik
kalau nak wangi lebih, terbalikkan lidi atas ke bawah lagi
mudah je
scents ni boleh guna untuk kereta jugak
just refill botol ambipure / glade tu, then isi minyak ni

best..best..sesiapa nak beli, bolehla contact aku,
aku tolong jual (^_^)

3 comments: