Thursday 21 July 2011

The Pretty & The Liars

Right now am crazy watching Pretty Little Liars
Memula start tengok kat 8tv then terus minat jalan cerita dia
Kebetulan masa aku pergi Bandung hari tu,
kat tempat nama Alun Alun & ada 1 building nama Kota Kembang
kat situ memang syurga cetak rompak..ha hu he ho
apa lagi, aku & husband memang gila cari cerita favourite masing-masing la
memang kita cakap je kat dorang nak cerita apa
kalau dorang tak faham, kita tulis je atas kertas
Semua jenis lagu, jenis cerita, jenis series ada kat situ
yang xbole blahnya, harga 1DVD tu just RP 5,000
so aku pun xmelepaskan peluang la beli series cerita PLL ni
tapi hanya ada season 1 je dulu
nanti aku nak kirim la kat sesape yang pergi Bandung

source : Google
Story telling dia sangat best
even my hubby pun cakap boleh dilayan (for me, not for him)
Synopsis cerita ni bermula apabila Alison telah mati secara misteri
4 lagi kawan dia, Aria, Emily, Hanna & Spencer sentiasa menerima ugutan misteri dari 'A'
dan mereka ber4 masih mencari siapakah pembunuh Alison
Despite of that, PLL ni menceritakan pasal family dorang, love dorang, high school dorang, etc
kita all combined in 1 story
memang best la
i likeeeeeee....memang layan

love
:aj:

2 comments:

  1. waiseh aj pun dah da blog dah hehe nanti saya follow

    ReplyDelete
  2. hehe pija...laju respon
    buat sesaje
    tp xrajin nk update
    =p

    ReplyDelete