Tuesday 1 November 2011

e11even, my lucky number

Baru tadi aku notice yang today is 1.11.11
what a lovely number

sebenarnya aku memang suka nombor sebelas ni
tak ada kaitan pun dengan birthday ke apa
tapi aku perasan aku macam ada luck dengan nombor ni
bukan kepercayaan karut / tilik nombor / nombor ekor pun

masa aku kat 2ndary school dulu, kelas kami ada nak wat perubahan meja
so kedudukan akan ditentukan dengan nombor
aku ada spot satu tempat baeeeekkk punya and the number was 11
aku pun berdoa la sepenuh hati, sekali aku dapat seat tuh
naseb je pun..nama lagi luck kan

then aku create an email. my_e11even. sebab nombor sebelas la
aku pernah dapat cabutan bertuah dengan nombor 11 juga
then kebetulan my hubby nye tarikh lahir was 11 too
my wedding date pun 11 December. bukan sengaja pilih tarikh tu
tapi memang dah ditentukan oleh sejak azali kot

orang tanya kenapa 11. aku pun tak tahu kenapa
tak pernah pula survey atau tilik atau cari ramalan nombor sebelas ni
just rasa cantik. 1 and 1. ada pasangan. the one and only.

aku ada terbaca pasal 11 September and Behind 11 September tu
tapi aku tak kisah pun. tak salah pun kita suka satu nombor tu kan?

1 comment:

  1. kikiki....aku ingat lagi...aku pnah tanye mu dulu...tapi itu lah jawapannya...hehhe

    ReplyDelete