Monday 6 January 2014

Happy New Year 2014

Happy New Year 2014
May this year bring us more fortunes and rewards.
Aku celebrate sorang-sorang kat rumah. Tak ada apa la dengan new year. Pasang azam je lebih. Kalau doa tu hari-hari kita mintak dalam solat. Ye dak?

Review last year, 2013 punya cerita.? Memang tak sempat. Tapi aku ada juga upload sebagai kenangan sendiri kat IG.


Ha boleh la tu..keseluruhan untuk semua aktiviti tahun 2013. Paling tidak akan dilupakan sampai bila-bila aku pergi buat umrah. Selalu baca kat blog-blog yang orang akan rindu yang amat selepas pg Mekah. Aku mula-mula pikir, betul ke rindu sangat. Sebab setakat jenjalan tempat lain pun rasa rindu, rasa nak repeat tapi betul tak sangka. Kalau pergi Mekah, bila rindu, boleh nangis weh. Macam miracle sangat feeling tu. Aku doakan sesiapa yang belum pergi lagi akan cepat-cepat sampai sana.

Azam 2014? Nak rajin update blog. Rajin ke? Will see.. hehehe

1 comment:

  1. doakan aku dan suami dpt g wat umrah dan haji.. mmg teringin sgt2..

    ReplyDelete