Monday 16 July 2012

Hubby's Birthday Celebration

Tak ada celebration sangat pun just balik je dari kerja, I told him "Let's get out for candle light dinner" & he said ok. Candle light la sangat. Kami menuju ke Fullhouse, Kuching. Fullhouse ni terletak kat bangunan The Hills, bersebelahan dengan Pullman Hotel. Kat Kuching ni payah sangat aku nak jumpa western yang sedap so hopefully kali ni tidak mengecewakan kami.

Masa kami sampai tu, tak ada orang nak greet pun. Okay, aku dah nampak dorang dah double standard dengan kitaorang. Even tak nak datang amik order kami. Kami punya angkat tangan 2,3 kali tapi waitress ca ya nun aliff stupid tu tak datang-datang. Bila mat saleh je, or kaum-kaum dia datang, boleh dia greet & terus bagi menu kat dorang. Kami ni macam pandang sebelah mata. Hey, ingat kami ni tak mampu ke?Aku hangin betul dengan orang macam ni.Tak perlu la nak double standard sangat. Ko tu keja waitress je kot. Pastu ntah-ntah mat saleh or kaum-kaum korang tu order air je. Bukan nak makan sangat. Aku serius sedih ngan orang-orang tak ada manner ni. Kesian sebab tak cukup ajaran. Huh!

Ok, layan je la gambar-gambar ni.



See..the candle between us ;p

 
 The yummy & super delicious mashed potato. RM 6.00++ per bowl. 

Hot lemongrass tea

Mine: Chicken chop

Hubby's menu. Source: google.

Kesimpulan: Menu hubby tak adalah segah seperti dalam gambar tu & katanya rasanya biasa-biasa sahaja. Total we spent here about RM 60++. Ok la.

Then kami pergi Karoke K11 kat dalam bangunan The Hills tu. Kebetulan ladies night rate, aku dapat harga  RM 18 & hubby normal night rate RM 28 tapi sound system memang best. So boleh pergi lagi. Tuh je la celebration yang mampu aku wat dalam kesibukan kerja ni. Kesian hubby. Anyway, Happy Birthday Hubby!

1 comment:

  1. happy besday incik jimmiey! huhuh...susah nak cari tempat makan sedap di tempat org ni...

    ReplyDelete