Tuesday 24 July 2012

Susahnya Tukar Template

Siapa yang suka blog walking ke blog aku ni akan perasan la yang template dah berubah. Sebelum ni aku pakai yang ready made je. Malas nak tukar sana tukar sini. Pastu aku tukar yang baru, yang tengah ada sekarang. Bila dah siap, aku tak perasan yang rupa-rupanya aku dah bazirkan masa selama 3 jam semata-mata nak tukar template, background, font & etc. Lama kot buang masa emas aku.

Nak tukar template sebab template lama kononnya fancy sangat. Bunga sana bunga sini. Niat nak buat simple. Background plain, tulisan pun plain. Hitam putih la kiranya. Tapi bila dah blogwalking sana, blogwalking sini, aku memang tak dapat tinggalkan bunga-bunga & fancy-fancy tu. Memang dah fitrah perempuan suka bunga & fancy-fancy. Pasrah je lah! Malas dah nak tukar lagi & hope template ni bertahan dengan lama di blog aku.

3 comments:

  1. aku berzaman doh x tukar mende2 tu sume. malas sungguh. orang lain letak macam2 dah.

    ReplyDelete
  2. ahahahaha tp ok wat? now pon ok dah..
    aku pon xle lame2.. jap2 tukaq. tp tukaq yg simple2 yg dah ade blogger bg tu jer. sbb lom into berbunga2 lagik. tgk ko nye ni pon cam minat plak ;p

    ReplyDelete
  3. ok la ni naamn..comei doh aku wase..blog aku pong ngarut je header..mls doh nk remove..haha

    ReplyDelete